.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمازگزاران عیدفطر حتی در فضای باز از ماسک استفاده کنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات از نمازگزاران عید فطر خواست حتی در فضای باز هم از ماسک استفاده کنند.

 به گزارش شمال نیوز، سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات از نمازگزاران عید فطر خواست حتی در فضای باز هم از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای شرکت‌کنندگان نماز عید فطر حتی در فضای باز نیز ضروری است، افزود: نمازگزاران بهتر است از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: در محل ورودی به اماکن برگزاری نماز عید فطر، وضوخانه، سرویس بهداشتی و همچنین ایستگاه‌های پذیرایی باید ترتیبی اتخاذ تا از ایجاد تجمع جلوگیری شود.  

بابایی با بیان اینکه وجود سیستم تهویه مناسب در سرویس بهداشتی و وضوخانه‌ها در محل برگزاری نماز عید فطر ضروری است، بر رعایت فاصله بین نمازگزاران به ویژه در محل‌های سرپوشیده تاکید کرد و یادآور  شد: افراد بیمار و یا دارای علائم بیماری از جمله تب، آبریزش بینی و علامت سرماخوردگی برای جلوگیری از انتشار بیماری به دیگر نمازگزاران ، بهتر است نماز عید را در خانه بجا آورند.

وی بر شست‌وشو و نظافت و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی محل برگزاری نماز تاکید کرد و خواستار توجه جدی هیات امناء محل برگزاری مراسم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.